Специи и ингредиенты ТМ Roeper
Спеції та інгредієнти ТМ Roeper
Спеції та інгредієнти ТМ Red Arrow
Спеції та інгредієнти ТМ Ingredion

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень 2014, Турція

Бельгія,
травень 2014
Турція,
травень 2014
Баку,
вересень 2014
Єгипет,
листопад 2014

Практичний семінар «Аромадон» в Турції
12-17.05.2014

Практичний семінар «Аромадон» в ТурціїКінець весни наші партнери – компанія з виробництва харчових інгредієнтів «Аромадон», а також широке коло представників компаній та організацій харчової промисловості провели в мальовничому куточку Турції – на курорті LE CHATEAU DE PRESTIGE (Ле Шату Де Престиж), який знаходиться в місті Гьойнюк в 9 км від м. Кемер.

Саме тут з 12 по 17 травня 2014 г. відбувся практичний семінар «Застосування інгредієнтів «Аромадон» у виробництві м’ясних виробів. Аналіз вимог регламентів митного союзу  і міжднародних стандартів якості. Сертифікація продукції за вимогами HALAL». Учасники семінару мали можливість поєднувати корисне та приємне проведення часу: відчути на собі ласкаві промені південного сонця, бризки морських хвиль та турецьку гостинність, а також обговорити важливі технологічні питання, питання співробітництва та організації професійної діяльності, пов’язаних з впливом на харчову промисловість вступу Росії до СОТ, урахуванням стандартів ТС, принципів HACCP, ISO 22000, а також тем, які стосуються багатьої інших не менш важливих моментів.

курорт LE CHATEAU DE PRESTIGEВ ході проведення семінару, партнерам компанії та іншим учасникам була представлена можливість більш детально ознайомитися з історією розвитку компанії «Аромадон», класифікацією її продукції, аналізом ринків збиту та внутрішньою логістикою. Компанія « Аромадон» входить в трійку найбільших російських виробників інгредієнтів для підприємств харчової промисловості Росії та Ближнього Зарубіжжя, яка вже 14 років забезпечує підприємства харчової промисловості Росії, України, Молдови, Білорусії, Казахстана, країн Балтії, Узбекістану, Таджикістану, Киргизстану, Турції, Монголії  інгредієнтами європейскої якості за російськими цінами. Продукція компанії відмічена знаками «100 кращих товарів Росії», «Лідер якості», численними дипломами міжнародних виставок. Все це говорить про цінності досвіду, який був переданий технологами та керівництвом компанії «Аромадон» в ході проведення конференції.

добавки для ковбасних та м’ясних виробів Крім того, всі присутні змогли ознайомитися з новими добавками компанії для ковбасних та м’ясних виробів різних видів, а також функціональних добавок «Аромадон», особисто спробувати результат їх використання під час дегустацій, які організовувалися щодня після розгляду відповідних доповідей. Ознайомлення з новинками відбувалося на тлі аналізу рецептури, розгляду нових технологій використання систем емульгування та стабілізації, які сприяють збільшенню виходу готового продукту на тлі зниження продукції. Також технологами компанії проводилося обговорення питань розробки нових видів продукції, покращення органолептичних показників, методів покращення функціональності  м’ясних продуктів.

Особливе місце в ході проведення семінару займало питання дотримання стандартів і адаптація до умов зовнішнього ринку. Так, в ході засідання «Клубу Технологів» були розглянуті технічні регламенти митного союзу в харчовій промисловості «Вимоги безпеки харчових добавок, ароматизаторів і технічних допоміжних засобів», проведена розробка   процедур, заснованих на принципах HACCP, ISO 22000, проаналізовано вимоги технічного регламенту ТР ТЗ 034 / 2013 «Про безпеку м’яса та м’ясної продукції», розглянуті умови  проходження сертифікації відповідності з умовами системи  «Халяль».

Компанія «Аромадон»Компанія «Аромадон» є першою в Росії компанією, яка здійснила державну регістрацію всієї продукції відповідно єдиним вимогам Митного Союзу Росії, Білорусії, Казахстану. На семінарі її спеціалісти поділились досвідом у питаннях  отримання дозвільної документації митного союзу на виробництво та реалізацію продуктів харчування, розповіли про важливі нюанси процедури проходження державної регістрації продукції компанії на території митного союзу. Не залишилася без уваги і тема конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості в умовах СОТ, перспективи розвитку ринку м’ясних виробів і зниження мита на готову продукцію.

Таким чином, коло розглянутих на семінарі питань був широким та різноманітним, однак це не завадило учасникам цієї події, окрім незаперечної практичної користі, отримати і велике моральне задоволення від перебування у теплій захоплюючій Турції в чудовій гостиниці-курорті LE CHATEAU DE PRESTIGE на березі Середземного моря, насолодитися всіма перевагами якісного закордонного відпочинку.

Яндекс.Метрика G Analytics
site was created by изготовление сайта