Специи и ингредиенты ТМ Roeper
Спеції та інгредієнти ТМ Roeper
Спеції та інгредієнти ТМ Red Arrow
Спеції та інгредієнти ТМ Ingredion

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Крим - «болюче» питання

Журнал " М'ясний бізнес
Рубрика Актуально

Загальні зміна ситуації в Україні відбивається і на роботі м'ясної промисловості. Як розповідають учасники ринку, у зв'язку з образно кажучи, «закриттям» Криму, виникали проблеми з постачанням ряду інгредієнтів на материкову Україну. Дуже велика частина виробників м'ясної продукції, що працюють в АРК, на сьогоднішній день залишилася «відрізаною» від ринку і постачальники добавок змушені багато в чому переорієнтувати свою роботу. Не кажучи вже про те, що існуючі боргові зобов'язання з оплати за поставлені добавки в АРК, залишаються на совісті підприємств, які працюють у непростих умовах, тепер вже в рамках іншої країни ...

Як позначилося на ринку м'ясної продукції, добавок і упаковки фактичне «відділення Криму від України, які складнощі це спричинило за собою і що може змінитися на ринку м'ясної промисловості в зв'язку з цим?

Думки учасників ринку.

Роман Квашенко, директор компанії Технологія Трейд

Роман Квашенко, директор компанії «Технологія Трейд»

«Фактичне» відділення Криму звичайно ж негативно впливає на ринок інгредієнтів, як і на всю Україну в цілому. Перше - це, звичайно ж, зменшення ринку збуту, якщо зараз ще є можливість поставляти інгредієнти кримським підприємствам, хоча багаторазово зросли ризики неповернення дебіторської заборгованості, тут кожен постачальник інгредієнтів вирішує для себе сам: або відмовлятися від співпраці, або переходити на передоплату. Ми, зокрема, використовуємо диференційований підхід: надійним, перевіреним роками партнерам раніше даємо відстрочку, а когось-переведено на передоплату. Але якщо політична ситуація не зміниться, то в найближчому майбутньому можливості поставок взагалі не буде і кримські підприємства будуть купувати інгредієнти у російських дилерів тих компаній, в яких вони використовували. Друге - це, звичайно ж, зростання курсу долара та євро, у зв'язку з нестабільною ситуацією з-за подій в Криму, що веде до зниження загального попиту на інгредієнти.

Третє - зниження обсягу виробництва українських підприємств, які продавали продукцію в Крим, а тепер не мають такої можливості. Можливо, деякі фактори я упустив, але всі вони носять негативний характер».

<< Назад

Яндекс.Метрика G Analytics
site was created by изготовление сайта