01.01.2017
Січень – традиційний час для підбиття підсумків, і команда ТД «Технологія Трейд» з радістю ще раз згадає найяскравіші моменти за останній рік - час, який ми провели разом зі своїми клієнтами.
З першого дня існування компанії незмінним пріоритетом ТД «Технологія Трейд» залишаються наші клієнти. Що б ми не робили – розширювали лінійку продуктів і запускали нові рішення, впроваджували СРМ і підвищували кваліфікацію співробітників, перша думка при запуску будь-якого проекту: яку додаткову цінність він дасть нашим клієнтам?
Представляючи продукцію найбільших європейських виробників інгредієнтів, ми регулярно обмінюємося досвідом з нашими партнерами, аналізуючи зміни тенденцій на ринку. Як змінюється попит споживачів, які продукти стають більш затребуваними, чим дихає ринок м'ясопереробки України і Європи – команда ТД «Технологія Трейд» із задоволенням ділиться з нашими клієнтами цією інформацією.
Минулий рік був багатий на заходи. Разом з партнерами команда ТД «Технологія Трейд» організувала для своїх клієнтів кілька навчальних семінарів в Європі.
У червні спільно з компанією «Solina» – найбільшим в Європі виробником інгредієнтів для харчової промисловості, чию продукцію ми представляємо в Україні з 2010 року – ми провели навчальний семінар в Бельгії.
Протягом п'яти днів, з 6 по 10 червня, технологи найбільших підприємств м'ясопереробної промисловості України знайомилися з європейськими новинками: вивчали, тестували, оцінювали і виносили вердикт. Смако-ароматичні суміші, функціональні суміші і маринади – широка гама продуктів «Solina» дозволяє знайти технологічне рішення для найвимогливіших клієнтів. За час семінару експертну оцінку від гостей заходу отримали більше ніж 100 маринадів, а найкращі з них пройшли тестування в процесі приготування барбекю.
У серпні клієнтів ТД «Технологія Трейд» чекала Данія. Світовий лідер з виробництва тваринних білків – компанія «Scanflavour» – відчинила двері своєї лабораторії, поділившись секретами і новинками ринку «з перших рук». Протягом тижня в данському місті Ольборг технологи провідних м'ясопереробних підприємств з усіх куточків України знайомилися з новинками європейського ринку тваринних білків, обговорювали останні тенденції і тестували ковбасні вироби, приготовані з використанням інгредієнтів «Scanflavour».
Експерти виробника поділилися досвідом останніх досліджень і презентували кілька абсолютно нових розробок. Особливий інтерес викликав продукт нового покоління: на відміну від звичних тваринних білків, він видобувається зі свинячих кісток, а не зі шкіри. Має високу температуру активації, термостійкий, тому ідеально підходить для використання в автоклавних продуктах.
Завершував цикл освітніх заходів масштабний семінар, організований ТД «Технологія Трейд» і лідерами в сфері виробництва харчових інгредієнтів – компаніями «Scanflavour», «Hydrosol» і «Аромадон».
Протягом тижня, з 12 по 19 листопада, на розкішному круїзному лайнері MSC Preziosa кращі експерти галузі ділилися найсвіжішою інформацією про новинки галузі, власні розробки та інноваційні рішення для ковбасних і м'ясних виробів. Учасники семінару отримали можливість задати свої запитання представникам ТД «Технологія Трейд», «Scanflavour», «Hydrosol» і «Аромадон» – і відразу ж обговорити з колегами отримані відповіді.
Італія, Мальта, Іспанія, Франція – навчальні заходи чергувалися з розважальною програмою. Неповторний Рим – Колізей, Римський форум, тунель Трафоро, фонтан Треві, Пантеон, після цього – затишна крихітна Валлетта з вузькими вулицями, заповненими веселими туристами, сонячна Валенсія з її Кафедральним собором, центральним ринком, дегустацією валенсійського напою «Орчата», смак якого залишається предметом суперечок для багатьох гостей цього іспанського міста, і, на завершення, – портовий Марсель, місто величних кораблів і непокірного моря.
Окремий час було присвячено дегустації продуктів Середземномор'я: Іспанія порадувала традиційними хамоном, місцевоїю«кров'янкою» і «Чоризо». Учасники семінару продегустували кращий хамон Іспанії, якість якого з 2007 року щорічно підтверджується «золотими» нагородами. Гостинна Італія презентувала свою гордість – салямі «Фелліні», салямі «Качаторе», пармську шинку і кілька видів прошутто.
Крім дегустацій і презентацій інноваційних рішень від наших партнерів, учасників семінару чекав ряд заходів від запрошеного спікера – Андрія Длігача. Разом із запрошеним спікером наші клієнти обговорювали як повинен змінюватися бізнес, щоб відповідати очікуванням споживачів, якими будуть ринкові тенденції, якою має бути реклама, щоб «достукатися» до потенційних покупців – і ще безліч надважливих питань.
Рік вийшов насиченим і цікавим: ми виконали все, що планували на ці 12 місяців, і в 2017 році нас чекають нові цікаві проекти. Ми обов'язково розповімо про них в наступних випусках.
Команда ТД «Технологія Трейд» вітає Вас з наступаючим 2017 роком! Нехай він принесе щастя і достаток, реалізацію всіх планів і втілення найсміливіших ідей!
Будь ласка, заповніть поля: