03.12.2015
Захід відбувся в затишному містечку Гент і пройшов під девізом «Інноваційні рішення в м’ясопереробній промисловості в умовах дефіциту сировини і економічної кризи».
Технологічна частина семінару була розділена на три блоки, в першому з яких були представлені варені продукти економ класу і середнього цінового сегмента. Основна ставка була зроблена на багатофункціональні продукти типу Pellimix VB2, які поєднують в собі хорошу доступну ціну, термостабільність і функціональність 1:40. Також були представлені смако-ароматичні суміші, такі як Flavour meat booster, Flavour PR, Flavour S500. Всі ці інгредієнти створюють приємний відтінок м'ясних ароматів, особливо в продуктах економ класу. Було приділено увагу і комплексним сумішам з традиційними смаками: Pellikombi Lubitelska Lux, Pellikombi Mortadella 01, Pellikombi FL, Pellicombi RUS (Російська), Pellikombi Sosiski R. Всі ці продукти отримали належну оцінку технологів.
Другий блок семінару був представлений напівкопченими і варено-копченими виробами, де традиційно були розкриті українські та бельгійські напрямки смаків. Особливу увагу до себе привернули продукти, зроблені з м'яса свинячих голів і малоцінної м'ясної сировини. У цьому сегменті учасники семінару високо оцінили Pellikombi KR, Pellikombi AR HOT, Pellicombi AR11, Flavour Salami, Flavou r S500 і Flavour meat booster.
У третьому блоці були представлені продукти, традиційні для Бельгії – паштети і нові смакові напрямки при виробництві сирокопчених ковбас з італійськими нотами смаку. Особливу увагу учасники семінару приділили паштетам економ класу, в яких використовувалося до 60% бульйону і рослинного масла. У групі сирокопчених ковбас особливо відзначили продукти під назвами Fuet Felino і Madera. У них відмінно поєднаний смак і аромат мадери, трюфелів і білих грибів.
На завершення семінару були представлені продукти швидкого приготування з високим ступенем готовності, а також серія продуктів в маринадах, де широко використовувалося м'ясо птиці та свинини з оригінальними інгредієнтами Marinade Paprika S, Mexico і Florida. Всі учасники на належному рівні оцінили рецептури і нові ідеї, запропоновані технологами компанії «Торговий Дім «Технологія Трейд» і ТМ Solina.
Будь ласка, заповніть поля: